A reklámkampány egyik legmegrázóbb videójában egy szőke hölgy, Terry meséli el a történetét.
Valamikor kifejezetten szép nő volt, de gégerákja lett, s most reggeli készülődéshez ad tippeket a hozzá hasonló volt dohányosok számára, melyeket látva elképzelhető, hogy több százezren mondtak le a dohányzásról. Terry reggeli készülődése ugyanis úgy néz ki, hogy először a műfogsorát teszi be, aztán a parókáját veszi fel, majd jön a szelep felhelyezése a nyakon tátongó lyukra, amit egy kendővel takar el...
VIDEÓ:
A tévéreklámok hatására 12 százalékkal nőtt a leszokási kísérletek aránya, ami azt jelenti, hogy több mint másfél millió amerikai próbált meg leszokni, közülük több mint 200 ezren a kampány végeztével sem gyújtottak rá. Beleszámolva a visszaesőket, körülbelül százezer olyan emberről számolhatunk be, akik úgy tűnik, végleg abbahagyták a dohányzást a reklámkampány miatt.